Domeniul marketingului mobil presupune publicitatea si transmiterea de mesaje promotionale prin intermediul telefoanelor mobile si tabletelor. Marketingul mobil integreaza activitatile de marketing online astfel incat sa ofere utilizatorilor o experienta unica caracterizata prin mobilitate.
Printre tehnologiile folosite in mobile marketing se gasesc:
- mobile webdesign -Site-uri optimizate pentru telefonul mobil
- MOBILE APPS (aplicatii mobile)
- SMS, MMS si bluetooth (mobile marketing de proximitate)
Wireless/Bluetooth – Modul de comunicare prin rețele wireless/bluetooth implementează conceptul de marketing de proximitate. Cu ajutorul acestor tehnologii se pot lansa mesaje de marketing pe terminalele mobile care se află în proximitatea emițătorului.
Mesajele transmise în proximitatea terminalelor mobile nu s-au bucurat de prea mult succes deoarece utilizatorii acestor terminale nu au fost formați pentru a beneficia de aceste avantaje
- coduri QR,
- MOBILE ADVERTISING
- Mobile advergaming
- LOCAL BASED SERVICES -servicii bazate pe localizare
Foursquare (integrator de servicii)
Anul trecut, specialiștii au considerat că integratorul de servicii ale rețelelor sociale a fost Brightkite. Foursquare a fost anul acesta cea mai apreciată aplicație de mobile marketing care integra atât geo-localizarea, cât și cele mai mari rețele de socializare.
Avantajul competitiv al acestei aplicații a fost determinat de folosirea geo-localizării pentru a transforma socializarea în mediul virtual într-un joc. O dată autentificat în sistem, în momentul în care utilizatorul ajunge într-un loc nou primește puncte, premii, insigna și onoarea de a fi leaderul locului dacă a venit cu cei mai multi prieteni care folosesc aplicația. Adițional, utilizatorii pot lăsa recomandări următorilor utilizatori care vizitează respectivul loc.
- realitatea augmentata (augmented reality)
- MOBILE PAYMENTS (portofelel mobile)
Pentru mai multe detalii si informatii suplimentare despre servicii de moble marketing pentru afacerea ta CONTACTEAZĂ-NE!