Cum Sa Planifici Un Mesaj Eficient Într-o Campanie de Promovare Online


Repetitia este mama invataturii .

O regula pe care o putem aplica atunci cand construim un mesaj convingător intr-o campanie de  promovarea online . Cei care construiesc o campanie de promovare online sau offline cred ca odata ce ai pornit o campanie de promovare imediat apar si rezultatele.

Pentru a obtine rezultate este nevoie de o gandire in detaliu  si  o planificare a campaniei de promovare online pe termen lung si este indicat ca planificarea  privind mesajul sa fie impartita in  cel puțin 5 pasi.

  1. Crearea mesajului (in functie de domeniu si activitate , cercetarea cuvintelor cheie, constructia mesajului ptr.  a transmite emotie)
  2. Constientizarea mesajului (dup3-5 interactiuni repetate utilizatorii sau potentialii clienti vor obsera si afla de existenta brandului tău , produsului sau serviciului, de aceea este indicat ca mesajul sa fie afisat de mai multe ori si pe canale de promovare online diferite.
  3. Intelegerea mesajului sau cum este mesajul perceput si înteles de utilizatori. Daca mesajul este simplu si la obiect format, specific pe segmentul de clienti atunci este inteles si perceput  corect.
  1. Interesul si încrederea generata de mesaj. Daca mesajul transmite rezolvarea unei probleme si satisfacerea unei nevoi interesul va creste si vizitatorul apeleaza cu incredere la produsele si serviciile tale.
  2. Continuitatea expunerii mesajului . Este nevoie de o promovare continua pentru a ramane in mintea clientilor deoarece concurenta sta la panda si oricand locul tau poate fi pierdut. O promovare online continua si constanta poate creste sansele de conversie.

O campanie de promovare online care ia in calcul aceste cinci elemente poate avea succes si genera rezultate eficiente pe termen lung.

Content marketing ofera potentialilor clienti informatie valoroasa si utila fara a fi nevoie sa-ti cumpere produsul.

Crearea si distribuirea de continut valoros, util si gratuit cu scopul de a atrage si retine o audienta targhetata urmarind  scopul final de a transforma audienta respectiva in cumparatori al produselor si serviciilor oferite de tine. Prin aceste informatii valoroase, utile si gratuite  vizitatorul online  te va cunoaste si va capata incredere in produsul sau serviciul oferit de tine. E un proces natural si foarte eficient si are nevoie de un timp mai lung pentru a se concretiza.

Daca continutul oferit de tine este valoros, util si gratuit incurajeaza abonarea la newsletter, pentru a primi si ulterior informatii utile si valoarase de la tine vizitatorul devine astfel abonatul listei tale. Pasul urmator  va fi activarea abonatilor din lista ta.

Pentru a pastra vizitatorul pe site  si a-l transforma in abonat pentru ca ulterior prin activare sa devina clientul tau,  trebuie  sa construiesti in campania ta de promovare online un mesaj convingator care sa ofere valoare si utilitate. Un mesaj convingator poate fi transmis prin anunturi, articole, advertoriale, comunicate de presa, bannere, newsletter,prezentari, videoclipuri etc.  iar prin distribuirea lor repetata prin metode si tehnici de promovare online mesajul ajunge sa fie perceput și inteles de vizitatori.

Pentru mai multe detalii si informatii suplimentare despre metode si tehnici de construire a unui mesaj convingator care sa-ti aduca vizitatori pe site pe care ulterior sa-i transformi in clineti fideli CONTACTEAZĂ-NE ACUM!

Urmărește-ne și fii prieten cu noi:
RSS
Follow by Email
Twitter
Visit Us
Follow Me
YouTube
YouTube
LinkedIn
Share
Instagram

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *