Publicitatea este unul dintre instrumentele cele mai importante ale comunicarii.
O Agentie de Publicitate este o companie care joacă rolul de intermediar intre producatorul de bunuri, servicii si mediile de informare in masa care aduc in final mesajul de publicitate la cunostinta consumatorilor. Necesitatile de publicitate ale clientului unei agentii sunt satisfacute in mai multe feluri.
Internetul la fel ca si celelalte mijloace de comunicare in masa a aparut din dorinta pentru comunicare si datorita flexibilitatii de a comunica si transmite informatii inceput sa fie folosit la scara larga.
Evolutia comunicarii online a permis dezvoltarea publicitatii online intr-o adevarata industie independenta.
Publicitatea online mai este denumită si publicitate interactivă si este o forma de publicitate care foloseste INTERNET-ul, respectiv Web-ul pentru a comunica audientei (public țintă) din mediul online un mesaj reclama cu o anumita intentie. Formele folosite sunt variate de la pagini web, newslettere, e-mail, social media, video marketing etc.
Pagina Web indiferent ce continut are , este la fel de importanta ca si o brosura tiparita. Are rolul de a informa potentialii clienti de unde pot obtine produsul dorit sau pot vedea chiar demonstratii ale produsului prezentat alaturi de imaginea brandului tau.
Există mai multe forme de promovare a reclamei online:
BANNER-ele PUBLICITARE (BANNERE WEB)
PUBLICITATEA CONTEXTUALĂ
RECLAMA prin MOTOARE DE CĂUTARE
Publicitatea online clasica (folosirea bannerelor, publicitatii contextuale si a reclamelor prin motarele de cautare) s-a diversificat si combinat cu alte forme de publicitate, astfel incat pentru a fi eficienta este necesar un mix pentru ca promovarea online sa fie reusita.
Publicitatea clasica si publicitatea online sunt doua ramuri care nu pot exista una fara cealalta. Publicitatea clasica prezinta brandul, produsul si serviciul sub forma unui monolog , pe cand publicitatea online faciliteaza dialogul intre companie si clienti sau potentiali clienti.
CONTACTEAZĂ-NE!